Over dienstencheques
De Job Tracker-app 2.0, zoveel gemakkelijker
Functionaliteiten en voordelen van Pluxee
Sinds 2022 is de nieuwe Job Tracker 2.0 by Sodexo*’ beschikbaar voor alle huishoudhulpen. Steeds opnieuw worden updates in de app ingevoerd zodat de gebruikerservaring blijft verbeteren. Ontdek hier wat de app allemaal kan.
(Lees meer over de app Job Tracker 2.0 by Sodexo (*nu beter bekend als Pluxee) of informeer bij je dienstenchequekantoor.)
Registreer je uitgevoerde werkuren
Om je werkuren makkelijker te kunnen invoeren, worden je eerder ingevoerde gegevens onthouden en voorgesteld bij het ingeven van een nieuwe prestatie. Zo kan je een werkshift met dezelfde informatie snel opnieuw ingeven en moet je niet telkens van nul beginnen.
Registreer je profiel
Al je informatie wordt geregistreerd in je profiel. Als je dus overschakelt naar een nieuwe smartphone, kan je dus eenvoudig opnieuw inloggen om toegang te krijgen tot al je informatie. Dat geldt ook voor je bewaarde lijst van klanten. Die wordt direct beschikbaar gesteld in de nieuwe app.
Werk in offline modus
Met de offline modus kan je je gepresteerde werkuren ook zonder internetverbinding ingeven. Je ingevoerde uren worden dan geregistreerd en verzonden zodra een internetverbinding tot stand komt. Bewaak wel de termijn van 7 dagen om een offline ingegeven prestatie te verzenden.
Bekijk de historiek van je gepresteerde uren
De app geeft je toegang tot de historiek van ingevoerde prestaties van de laatste 3 maanden en die is bovendien beschikbaar in offline modus.
Controleer de geldigheid van papieren dienstencheques
Riskeer niet langer dat je ongeldige papieren dienstencheques krijgt.. Met de scannerfunctie kan je de papieren dienstencheque via je smartphonecamera scannen en controleren of de cheque al dan niet geldig is.
Gerelateerd nieuws
Toon alleBlijf op de hoogte
Ben je graag mee met wat er bij Daenens leeft?Laat je e-mailadres dan achter en we delen ons nieuws met je.