We bloom

Hieronder vind je antwoorden op enkele veelgestelde vragen. En staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op via vragen@daenens.be of vraag het aan je collega’s op kantoor. Zij staan klaar om je te helpen!

Beste Daenens-collega

Wat zijn we fier op onze nieuwe commerciële naam en fris logo! Hopelijk ben jij even enthousiast over onze moderne look en warme kleuren? Omdat verandering soms ook vragen oproept, willen we benadrukken dat voor jou als medewerker alles bij het oude blijft. Want we blijven dezelfde warme werkgever waar iedereen telt, waar iedereen de kans krijgt om te groeien en bloeien en waar respect centraal staat.

Veelgestelde vragen

Natuurlijk! Je blijft verbonden aan je vertrouwde kantoor. De kantoormedewerkers die je kent staan klaar om je te ondersteunen bij al je vragen.

De telefoonnummers op kantoor blijven hetzelfde. We gebruiken wel nieuwe mailadressen, waarvan je al een eerste mailtje ontvangen hebt. En gebruik je per ongeluk toch nog eens het oude mailadres? Geen nood, je e-mails worden doorgestuurd zodat je mailtje zeker aankomt!

Je loon, je arbeidsvoorwaarden en alle extralegale voordelen zoals maaltijdcheques veranderen niet. Je loonpakket blijft dus ongewijzigd en ook het tijdstip waarop je je voorschot en loon ontvangt blijft hetzelfde.

Nee hoor, je bestaande arbeidscontract blijft ongewijzigd. Alle voorwaarden, rechten en plichten in het contract blijven van kracht. Ook je anciënniteit blijft gelijk. Want je werkt nog steeds voor hetzelfde bedrijf, enkel onze commerciële naam verandert naar Daenens.

We schakelen op termijn inderdaad over naar nieuwe werkkledij. Tot die tijd blijf je gewoon je huidige kledij gebruiken. Je kantoor zal je op de hoogte brengen als je de nieuwe kledij mag komen ophalen.

Je dienstencheques vul je nog steeds op dezelfde manier in. Ook de registratie van elektronische cheques bij Pluxee blijft hetzelfde. Want je werkt nog steeds voor hetzelfde bedrijf, enkel onze commerciële naam verandert naar Daenens.

Onze openingsuren blijven gelijk. Je kan ons nog altijd op de afgesproken momenten bereiken. Als de openingsuren in de toekomst toch veranderen, dan zullen we dat tijdig en duidelijk communiceren aan alle collega’s en klanten. Zo blijft alles soepel en vertrouwd verlopen.

Neen, ook hier verandert er niets. Alle afspraken die je hebt met je kantoor blijven bestaan. Ook de dagen waarop cheques worden verwerkt veranderen niet. Mochten er in de toekomst toch wijzigingen plaatsvinden, dan word je daarvan tijdig op de hoogte gesteld.

Je kan terecht op kantoor voor al je vragen, opmerkingen en ideeën. Daarnaast kun je contact met ons opnemen via vragen@daenens.be. Wij staan klaar om al je vragen te beantwoorden en waarderen je feedback.

We staken onze pagina’s op de sociale media ook in een nieuw Daenens-jasje. Volg jij ons ook?

Facebook
Instagram

Ben je graag mee met wat er bij Daenens leeft?
Laat je e-mailadres dan achter en we delen ons nieuws met je.